vrijdag 6 maart 2009

Universal Studio's

Vandaag zijn we naar Universal Studio's geweest, eigenlijk zijn dat twee parken, Islands of adventure en Universal studio's. Natuurlijk zijn we weer eerst in de achtbanen geweest, ze waren weer erg gaaf, vooral de Dualing Dragons, dat zijn twee achtbanen die tegelijkertijd rijden, en waarvan de rails door elkaar heen loopt. Zooooooo gaaaaaaf! Het lijkt soms net of ze net even te strak langs elkaar heen gaan, maar natuurlijk gaat het allemaal goed!
Na deze achtbanen, is Leon nog even in 3 water atracties geweest, en kwam hier echt Soaked uit, als je denkt dat je in de PiraƱa van de Efteling nat wordt..... dat heb je het mis, in deze atracties wordt je echt doorweekt. Gelukkig staat er wel een waarschuwing voor dat je de atractie ingaat: "You Will Get Soaked!" Dat is voor mij genoeg, om niet mee te gaan...

Daarna zijn we naar het andere park gegaan, waar we eerst even teleurgesteld hebben staan kijken bij een achtbaan, die nog niet af was.... Hij zag er echt al gaaf uit, maar ja. Toen bleek gelukkig dat ze in dit deel van het park ook nog wel achtbanen hadden, maar die waren "indoor" Dus die zagen we niet direct, vooral de Mummy was erg gaaf!!

Weer een hele leuke dag, maar we zijn nu wel een beetje moe, kunnen bijna niet meer lopen, dus morgen doen we geloof ik niet zo veel. Het wordt weer een heerlijke dag, ongeveer 25 gr, dus we gaaan lekker relaxen bij het zwembad, en wat souveniers kopen voor de kinderen, we hebben al zoveel leuke dingen gezien, dat het moeilijk kiezen wordt....

2 opmerkingen:

  1. Hoi Leon en Petra,

    Van papa vandaag gehoord dat jullie een weblog bijhouden. Hij heeft me de link gemaild en zo heb ik jullie belevenissen nu al kunnen lezen. Zo te lezen hebben jullie veel meegemaakt en gedaan. Heerlijk!!!! Ook de boot zag er fantastisch uit. Soms best lekker, even heel erg luxe!!! Nog even genieten van die paar dagen en tot ziens maar weer.
    groetjes,

    Yvanka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Petra,
    Dat ziet er allemaal schitterend uit hoor!
    Ik lees dat je ook al aan het scrap-shoppen geweest bent. Ik lees in jullie verhalen dat jullie super genoten hebben, morgen vliegen jullie al weer naar huis (sorry dat ik over zoiets begin), maar een goed thuisreis gewenst.
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen